luni, 19 mai 2008

Marius Nedelcu : "Akcent a facut playback 7 ani!"




Satul de imaginea de "oaie neagra" ce i-a fost creata de fostii colegi din trupa Akcent, Marius Nedelcu dezgroapa securea razboiului si dezvaluie adevaratele motive pentru care nu mai face parte din trupa Akcent.

El nu a plecat de buna voie, asa cum au afirmat fostii colegi, ci a fost dat afara de acestia si de casa de discuri Roton, deoarece se saturase sa faca playback si insista sa cante live.


Dupa ce au ajuns sa cunoasca succesul international, membrii trupei Akcent au decis sa se descotoroseasca de fostul lor coleg, Marius Nedelcu, deranjati de faptul ca acesta nu era intotdeauna de acord cu planurile lor.

Desi Mihai Gruia, liderul formatiei, a declarat ca Marius este cel care a lasat trupa cu ochii in soare, deoarece a dorit sa urmeze o cariera solo, lucrurile nu stau deloc asa, iar, la doar cateva luni dupa ruptura, Marius a decis sa rupa tacerea, in exclusivitate pentru Click!, dezvaluind adevaratele motive pentru care nu mai face parte din proiectul Akcent: a€œNu vreau sa intru in conflict cu fostii mei colegi, nu am nimic cu ei, nu le port pica, dar vreau ca oamenii sa stie adevarul.

Am fost dat afara din trupa Akcent, nu am plecat de bunavoie. Nici macar nu am fost anuntat in fata ca nu mai sunt dorit in formatie, ci am primit o instiintare de la casa de discuri Roton, prin care mi se aducea la cunostinta ca nu mai fac parte din acest band", a marturisit artistul.

Marius recunoaste ca, de-a lungul timpului, au mai existat mici divergente in trupa, deoarece el dorea sa cante live, iar colegii sai nu au fost de acord sa investeasca o suma mare de bani in instrumentele necesare: a€œMai bine de sapte ani am facut playback, desi toti colegii mei sunt capabili sa cante live. Mi-am dorit atat de mult sa demonstram ca avem voce, incat am fost aruncat pe usa din dos. Aceasta decizie a fost luata in proportie de 70%, de casa de discuri".

Desi i-au fost incalcate cateva clauze contractuale, Marius nu are de gand sa recurga la justitie pentru a-si face dreptate: a€œEu am ramas prieten cu baietii si sincer nu imi sta gandul la procese. Acum pregatesc un album solo si sunt hotarat sa cant numai live", a spus cantaretul.

Marius vrea sa lanseze singur un nou album pana in luna iulie

Marius Nedelcu se afla in discutii cu mai multe case de discuri, care sa promoveze noul sau album. El a inregistrat cateva melodii si spera sa finalizeze proiectul pana la sfarsitul lunii iunie: a€œSunt cam agitat, pentru ca sunt in negocieri cu diferite case de productie. Imi doresc sa-mi lansez albumul pana in luna iulie. Am mari emotii, pentru ca acum sunt singur, iar fanii vor fi cu ochii pe mine", a marturisit artistul.

Niciun comentariu: